Zapraszamy do sprawdzenia zakresu prowadzonych przez nas usług i serwisu w menu po prawej stronie.
Zapewniamy pełną kontrolę nad wykonywanymi działaniami, związanymi z wdrażaniem i opieką nad oferowanymi rozwiązaniami. Należą do nich:
- Call Center i Help Desk- obsługa zgłoszeń serwisowych, gromadzenie bazy wiedzy o problemach, monitorowanie stanu zgłoszenia, rejestrowanie czasu reakcji i usunięcia awarii,
- Zarządzanie i nadzór nad zasobami systemów przy użyciu dedykowanej aplikacji wdrażanej i konfigurowanej zgodnie z potrzebami klienta,
- Monitorowanie parametrów – praca w trybie 24×7, dedykowani inżynierowie, informacja o alarmach (poprzez mail, SMS), logowanie zdarzeń,
- Interfejs dla klienta do kontroli pracy,
- Raportowanie.
Wszelkie działania prowadzone w ramach świadczonej opieki systemowej wykonywane są przez naszą Firmę zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL.